REKLAMA

  1. Jak prawidłowo wysyłać kartki internetowe z portalu e-Pocztówki?
  2. Dlaczego mimo tego, że kartka internetowa została wysłana, to nie dotarła do adresata?
  3. Czy można w jakichś sposób ograniczyć umieszczanie wysłanej przeze mnie kartki internetowej w folderze Spam skrzynki pocztowej adresata?
  4. Wydaje mi się, że e-mail adresata jest poprawny ale nie mogę wysłać kartki internetowej. Dlaczego?
  5. Czy zanim wyślę kartkę internetową muszę zaakceptować regulamin portalu e-Pocztowki.pl?
  6. Czy wysyłanie i odbieranie kartek internetowych za pomocą portalu e-Pocztowki.pl jest bezpieczne?
  7. Czy portal e-Pocztowki.pl daje gwarancję że kartka internetowa zostanie przeczytana przez adresata?
  8. Czy za wysyłanie im odbieranie kartek internetowych z portalu e-Pocztowki.pl pobierana jest opłata?
  9. Dlaczego w portalu e-Pocztowki.pl wyświetlane są reklamy?
  10. Czy muszę zakładać Konto Użytkownika aby móc wysyłać kartki internetowe z portalu e-Pocztowki.pl?
  11. Jak długo ważne jest Konto Użytkownika w portalu e-Pocztowki.pl?
  12. Czy mogę kopiować kartki internetowe z portalu e-Pocztówki.pl a następnie wykorzystywać je do celów prywatnych poza serwisem e-Pocztówki.pl?
  13. Jak długo przechowywane są wysłane przeze mnie kartki internetowe z portalu e-Pocztowki.pl?
  14. Chcę usunąć wysłane przeze mnie kartki internetowe. Czy mogę to zrobić?
  15. Wysłałem kartkę internetową z datą przyszłą i kartka nie została jeszcze wysłana do adresata. Czy mogę anulować jej wysłanie?
  16. Chcę usunąć swoje Konto Użytkownika. Czy mogę to zrobić samodzielnie?

  1. Jak prawidłowo wysyłać kartki internetowe z portalu e-Pocztówki?  Do góry

    Podstawową zasadą jest to, aby przed wysłaniem kartki internetowej dokładnie sprawdzić czy e-mail adresata jest aktywny i czy adresat w ogóle korzysta ze swojej skrzynki pocztowej, ponieważ dość często skrzynki adresatów są zablokowane administracyjnie lub nieaktywne.

    Dość często blokowane są też kartki internetowe wysyłane na firmowe skrzynki pocztowe adresatów, dlatego zalecamy wszystkim aby wysyłać kartki internetowe na prywatne adresy e-mail.

    Portal e-Pocztowki.pl nie ma wpływu na to jak działają skrzynki pocztowe adresatów i czy są aktywne, dlatego to Państwo zanim wyślecie kartkę internetową za pomocą naszego serwisu musicie sprawdzić poprawność działania skrzynek odbiorczych adresatów.

    My ze swej strony możemy zagwarantować Państwu, że kartka internetowa na 100% zostanie wysłana z naszego serwisu, ale na dalszą jej drogę nie mamy niestety wpływu.

  2. Dlaczego mimo tego, że kartka internetowa została wysłana, to nie dotarła do adresata?  Do góry

    Przy wysyłaniu kartek internetowych nie może być mowy o taki określeniu, że "Kartka nie dotarła do adresata".

    Możemy mówić tylko "Kartka została przeczytana" lub "Kartka nie została przeczytana".

    O dostarczeniu kartek można by mówić jakby wysłane przez Państwa kartki były wysłane za pomocą Poczty Polskiej, przesyłką poleconą z potwierdzenie odbioru. W tym przypadku wysyłka kartek odbywa się drogą elektroniczną, więc nie może być mowy o dostarczeniu kartek, tylko o ich przeczytaniu lub nie.

    Powodów tego, że kartka internetowa nie została przeczytana przez adresata może być wiele:

    - umieszczenie wiadomości o wysłanej przez Państwa kartce internetowej w folderze SPAM odbiorcy i jeśli odbiorca tam nie zaglądnie to nie przeczyta kartki

    - błędny lub nieaktualny adres e-mail adresata kartki

    - zablokowana lub przepełniona skrzynka pocztowa adresata kartki

    - umieszczenie wiadomości o wysłanej przez Państwa kartce w Zakładce (Segregatorze), jeśli oczywiście adresat z takich korzysta i gdy adresat kartki czyta tylko wiadomości z folderu głównego swojej skrzynki pocztowej to nie ma szans, aby odczytał wysłaną kartkę.

    W poczcie Gmail.com są tworzone następujące foldery: Społeczności, Oferty, Powiadomienia, Fora i kartki dość często są umieszczane w folderze Powiadomienia.

    W poczcie Onet.pl są tworzone tzw. Smart Foldery np. Społeczności, Powiadomienia i Oferty i kartki z naszego portalu bardzo często są umieszczane w folderze Oferty.

    W poczcie Wp.pl są tworzone tzw. segregatory: Zakupy, Powiadomienia, Rezerwacje, Pieniądze, Oferty, Społeczności, Newslettery i kartki mogą być umieszczane np. w folderze Powiadomienia.

    W poczcie o2.pl są tworzone tzw. segregatory: Zakupy, Powiadomienia, Rezerwacje, Pieniądze, Oferty, Społeczności, Newslettery i kartki mogą być umieszczane np. w folderze Powiadomienia.

    Podobnie jest w innych skrzynkach pocztowych i aby być pewnym, że wysłana kartka trafi do folderu głównego skrzynki pocztowej to najlepiej jest wyłączyć dodatkowe foldery. Można to zrobić w zaawansowanych ustawieniach danej skrzynki pocztowej.

    - źle skonfigurowany klient poczty adresata np. Mozilla Tunderbird, The Bat!, eM Client, Mailbird, Foxmail itp

    - adresat pocztówki elektronicznej po prostu nie kliknąć w link wyświetlający kartkę

    My ze swej strony możemy tylko zawarantować na 100%, że wszystkie kartki internetowe zostaną wysłane do adresatów, ale na to czy zostaną przeczytane przez adresdatów nie mamy żadnego wpływu.

  3. Czy można w jakichś sposób ograniczyć umieszczanie wysłanej przeze mnie kartki internetowej w folderze Spam skrzynki pocztowej adresata?  Do góry

    W dzisiejszych czasach programy antyspamowe dostawców poczty są coraz bardziej restrykcyjne i mimo tego, że nasz portal szanuje prywatność użytkowników i nie zajmuje sie rozsyłaniem spamu to wielokrotnie wiadomości wysyłane z naszego portalu z informacją o wysłanej przez państwa e-kartce jest umieszczany w folderze Spam adresatów kartek.

    Aby nie było takich sytuacji należy adres e-mail z którego jest wysłana kartka internetowa z naszego portalu dodać do zaufanych nadawców. Dotyczy to przede wszystkim adresatów kartek.

  4. Wydaje mi się, że e-mail adresata jest poprawny ale nie mogę wysłać kartki internetowej. Dlaczego?  Do góry

    Prawdopodobnie spowodowane jest to tym, ze kopiowaliście Państwo adres e-mail adresata a następnie użyliście Państwo opcji Wklej i dość często w takich przypadkach adres e-mail adresata kartki kopiowany i wklejany jest ze spacją lub innymi znakami. Dlatego najlepiej jest ręcznie wpisywać adres e-mail odbiorcy (oczywiście bez błędów) lub skopiować i wkleić adresu odbiorcy do notatnika i sprawdzić czy został wklejony ze spacją a następnie skopiować prawidłowy adres e-mail odbiorcy i wkleić go w odpowiednie miejsce w konfiguratorze kartki.

  5. Czy zanim wyślę kartkę internetową muszę zaakceptować regulamin portalu e-Pocztowki.pl?  Do góry

    Tak. Aby móc wysyłać kartki internetowe z naszego portalu każda osoba musi przeczytać, zaakceptować i oczywiście przestrzegać regulamin portalu. Jeśli po przeczytaniu regulaminu nie zgadzacie się Państwo z którymkolwiek jego punktem proszę zrezygnować z korzystania z naszego portalu i nie wysyłać e-kartek.

  6. Czy wysyłanie i odbieranie kartek internetowych za pomocą portalu e-Pocztowki.pl jest bezpieczne?  Do góry

    Tak. Wysyłanie i odbieranie kartek internetowych w portalu e-Pocztowki.pl jest w 100% bezpieczne. Dla Państwa bezpieczeństwa nasz portal został zabezpieczony za pomocą najnowocześniejszego certyfikatu. Można to sprawdzić po kłódce obecnej w pasku adresu.

  7. Czy portal e-Pocztowki.pl daje gwarancję że kartka internetowa zostanie przeczytana przez adresata?  Do góry

    Nie. Ze względu na to, że nie mamy wpływu na to jaka jest droga wiadomości o wysłanej kartce internetowej od momentu opuszczenia naszego portalu aż do momentu dodarcia do adresata ani na to czy adresat kartki kliknie w link informujący o otrzymanej kartce czy nie.
    My ze swojej strony możemy tylko zagwarantować, że na 100% wyślemy kartkę internetową w Państwa imieniu.

  8. Czy za wysyłanie im odbieranie kartek internetowych z portalu e-Pocztowki.pl pobierana jest opłata?  Do góry

    Nie. Korzystanie z portalu e-Pocztowki.pl jest całkowicie darmowe i nie pobieramy żadnych opłat za wysyłanie kartek internetowych ani za ich odbieranie.

  9. Dlaczego w portalu e-Pocztowki.pl wyświetlane są reklamy?  Do góry

    Jak już Państwo wiecie portal e-Pocztowki.pl jest w 100% darmowy, ale niestety utrzymanie portalu kosztuje. Są to koszty domeny, serwera, usług informatycznych itd.

    Jeśli chcecie Państwo, aby w dalszym ciągu wysyłanie kartek internetowych z naszego portalu było za darmo to proszę nie blokować wyświetlanych reklam za pomocą dodatkowych programów. Być może zainteresuje Państwa jakaś wyświetlana u nas reklama i klikniecie w nią i w ten właśnie sposób przyczynicie się do rozwoju portalu.

    Wyświetlane u nas reklamy nie są nachalne i są tak wkomponowane w portal aby w żaden sposób nie przeszkadzały w prawidłowym funkcjonowaniu portalu.

    Bez reklam nie byłoby tego portalu.

  10. Czy muszę zakładać Konto Użytkownika aby móc wysyłać kartki internetowe z portalu e-Pocztowki.pl?  Do góry

    Nie. Kartki internetowe można wysyłać z naszego portalu bez zakładania Konta Użytkownika jako Gość, ale założenie darmowego konta udostępni Wam dostęp do wielu dodatkowych opcji np. powiadomienie o przeczytaniu kartki przez adresata. Dodatkowych opcji jest dużo więcej więc zachęcamy do założenia konta, zwłaszcza że konto możecie założyć za darmo.

  11. Jak długo ważne jest Konto Użytkownika w portalu e-Pocztowki.pl?  Do góry

    Konto Użytkownika w portalu e-Pocztowki.pl ważne jest bezterminowo ale możecie Państwo w każdej chwili go zlikwidować.

    Jeśli w pewnym momencie uznacie Państwo, że nie chcecie już być Użytkownikiem naszego portalu i nie chcecie już więcej wysyłać kartek internetowych to możecie samodzielnie usunąć konto za pomocą panelu konta użytkownika lub zwrócić się do administratora portalu o usuniecie Państwa konta.

  12. Czy mogę kopiować kartki internetowe z portalu e-Pocztówki.pl a następnie wykorzystywać je do celów prywatnych poza serwisem e-Pocztówki.pl?  Do góry

    Kartki internetowe z naszego portalu możecie Państwo wysyłać całkowicie za darmo ale wszystkie teksty i pliki graficzne w portalu e-Pocztowki.pl chronione są ustawą o prawach autorskich i nie zezwalamy na jakiekolwiek wykorzystywanie ich poza portalem e-Pocztowki.pl

    Więcej na ten temat możecie Państwo przeczytać na stronie https://e-pocztowki.pl/prawa-autorskie.html

  13. Jak długo przechowywane są wysłane przeze mnie kartki internetowe z portalu e-Pocztowki.pl?  Do góry

    Ze względu na okresowe czyszczenie bazy danych wszystkie nieprzeczytane kartki internetowe usuwane są po 60 dniach od ich wysłania.

  14. Chcę usunąć wysłane przeze mnie kartki internetowe. Czy mogę to zrobić?  Do góry

    Tak. Aby usunąć wysłane przeze mnie kartki internetowe należy wysłać do administratora serwisu taka dyspozycję.

  15. Wysłałem kartkę internetową z datą przyszłą i kartka nie została jeszcze wysłana do adresata. Czy mogę anulować jej wysłanie?  Do góry

    Tak. Proszę za pomocą formularza kontaktowego wysłać do administratora serwisu dyspozycje anulowania danej kartki. Proszę podać administratorowi serwisu datę zaplanowanej wysyłki i adres e-mail na jaki miała zostać wysłana kartka internetowa.

  16. Chcę usunąć swoje Konto Użytkownika. Czy mogę to zrobić samodzielnie?  Do góry

    Tak! Aby samodzielnie usunąć Konto Użytkownika należy zalogować się do swojego konta, następnie kliknąć Ustawienia a potem kliknąć przycisk Dezaktywuj konto. To wszystko! Po 14 dniach konto i wszystkie dane zostaną bezpowrotnie usunięte.

U nas znajdziecie kartki internetowe na wszystkie najpopularniejsze okazje. Znajdziecie u nas kartki świąteczne i kartki okolicznościowe. Ze względu na to, że zbliżają się święta Bożego Narodzenia i Nowy Rok 2021, na początek przygotowaliśmy dla Was kartki na te właśnie święta. Boże Narodzenie wypada w Polsce 25 grudnia i 26 grudnia a poprzedzone jest Wigilią Bożego Narodzenia, które wypada 24 grudnia. Nowy Rok następuje zawsze 1 stycznia. Gdy miną święta Bożego Narodzenia i nadejdzie już upragniony Nowy Rok 2021, będziemy tworzyć i dodawać do naszego portalu nowe kartki z pozostałych kategorii, czyli kartki internetowe na Wielkanoc, Walentynki, Halloween, kartki na Urodziny, Imieniny, kartki na Dzień Matki, Dzień Ojca, Dzień Kobiet, Dzień Dziecka, Dzień Chłopaka, Dzień Babci i Dziadka, kartki ślubne, zaproszenia, złote myśli, kartki religijne i kartki ze zwierzętami. Każda osoba powinna znaleźć odpowiednie dla siebie kartki. Zapraszamy do przeglądania i wybierania. U nas kartki możecie wysyłać po założeniu darmowego Konta Użytkownika, lub bez rejestracji, ale wtedy macie mniej opcji do konfiguracji kartki. Zachęcamy do założenia Konta Użytkownika, ponieważ zrobicie to całkowicie za darmo, jest to czynności jednorazowa. Po założeniu darmowe konta Użytkownika będziecie mogli przeglądać wysłane i odebrane przez siebie kartki internetowe i sprawdzać, czy adresat kartki ją przeczytał czy nie. Do kartek internetowych możecie dopisywać życzenia świąteczne, okolicznościowe lub po prostu wysyłać do kogoś pozdrowienia. Życzenia możecie wpisywać samodzielnie, wybrać z bazy gotowych tekstów życzeń lub poszukać darmowych życzeń w sieci. Wszystkie kartki internetowe, które znajdziecie w naszym portalu wyślecie całkowicie za darmo, bez wychodzenia z domu, bez kolejek na Poczcie i bez ryzyka. Wybieracie i klikacie wyślij, a my zajmiemy się resztą. W Waszym imieniu wyślemy kartki internetowe do adresatów a jak będziecie mieli darmowe Konto Użytkownika to dodatkowo na swój adres e-mail dostaniecie informację zwrotną, gdy adresat kartki ją przeczyta. Kartki internetowe wysyłamy całkowicie za darmo a podziękowaniem dla nas będzie uśmiech na Waszych twarzach. Kartki internetowe wysyłamy od razu, gwarantujemy ich wysłanie tylko nie jesteśmy w stanie zagwarantować Wam tego, że adresat kartki ją przeczyta, ponieważ niestety nie mamy na to żadnego wpływu czy adresat kartki ją przeczyta czy nie a powodów tego, że adresat nie przeczyta kartki może być wiele i więcej na ten temat możecie przeczytać w naszym dziale pomocy. Tak czy owak wysyłanie kartek internetowych jest świetną zabawą dla Was i adresatów kartek. Serdecznie zapraszamy - Wybierajcie i wysyłajcie za darmo kartki internetowe do swoich bliskich.